nostalgi.


Jamie thomas i sitt esse! han är så jävla grym. började gilla han när jag lirade tony hawk spelen, en lodig gubbskejtare kan man inte tycka illa om.
tänkte idag på när alla vi skejtare kollade på new blood. lite peppade vi var, kom ihåg att vi snackade om vädret, att dom kunde skejta hela tiden, medans vi suktade, som nu fast snön är snart borta!!!

Och lite högtid var det idag. Hela familjen var ute och rullade urethan, jag jesper jonathan och alex flängde runt på alla härliga spots. ett jävla ös! inte ofta alla fyra hänger samtidigt under vinterhalvåret, men när alex gått ur ide ute i bushen, joanthan orkat pusha nerför backen. och jesper inte lirat wow och jag kommit ut i tid, då strålar vi samman:D

nu ska jag skriva om new york, en aningens försent, men dte blir nog bra

tjao.



glömde nästan!!!!!!!!!!!!!!!

Markus Krunegård – Jag är en vampyr - Remixed by Detektivbyrån

detektivbyrån med en fantastisk remix, typ den dom spelade på p3 guld! freshness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0