ebbot the man

kollade repris av hype på 2:an, det var en intervju med ebbot

karin winther: När ni spelar live så är det ofta en sån här storslagen frireligös känsla tycker jag
ebbot: äre det?
karin: jag uppfattar det så
ebbot: folk ser lite lättlurade när dom kommer ut, men det är ju då man passar på att sälja merchs
karin: tshirtar
ebbot: ja visst, dom köper allting för att dom är övertygade.

haha lite sköjj

http://svtplay.se/t/102939/hype- hela programet!

Nu är det andra gången folk förstör min rea fest på junkyard, nu köper dom mina vans skor jag skulle köpa :<
får väl ta och köpa ett par adidas campus när jag drar till sthlm, om jag ska dit, den som lever får se.

PSSSSSSSSSSSST, det blev vans ändå <:

nu drar jag ut snart TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0